Omgevingsdienst Haaglanden (ODH) is verantwoordelijk voor het uitvoeren van de wettelijke milieutaken namens de Provincie Zuid-Holland en de gemeenten Delft, Den Haag, Midden-Delfland, Leidschendam-Voorburg, Pijnacker-Nootdorp, Rijswijk, Wassenaar, Westland en Zoetermeer. Door de kennis en ervaring van de gemeenten en de provincie bij elkaar te brengen in één organisatie, kan er beter worden ingespeeld op de steeds complexer wordende milieuwetten- en regels. Eén instantie die vergunningen verleent, toezicht houdt en handhaaft. Dit schept duidelijkheid bij inwoners en ondernemers in de regio Haaglanden. Er zijn circa 280 gebruikers met ongeveer 210 werkplekken. De aanbesteding betrof de gunning van een raamovereenkomst voor de uitvoering van logistieke diensten met betrekking tot ICT-hardware. De raamovereenkomst heeft een looptijd van minimaal 2 jaar. De aanbesteding is doorlopen op basis van een Europese openbare procedure. De logistieke diensten bestonden uit: De algemene ICT hardware/devices omvatten: De ICT hardware/devices gerelateerd aan datacentra omvatten: Als procesbegeleider was Emtio verantwoordelijk voor het opstellen van alle benodigde aanbestedingsdocumenten. Ook verzorgde Emtio de procedurele begeleiding van de aanbesteding. De aanbesteding is in mei 2018 succesvol afgerond met gunning van de raamovereenkomst aan ARP Nederland B.V. Meer weten over ICT-aanbestedingen en IT inkoop? Neem contact op met Emtio of bekijk onze pagina’s IT Aanbesteding of IT Sourcing. Achtergrond
De aanbesteding
Logistieke diensten
De rol van Emtio
Resultaat
IT inkoop
Wat Emtio doet
Aanbesteding logistieke diensten voor ICT hardware en devices voor Omgevingsdienst Haaglanden
Emtio heeft als procesbegeleider geholpen bij de aanbesteding voor levering van logistieke diensten gericht op ICT-hardware en devices voor Omgevingsdienst Haaglanden.