De overheidscoöperatie Wigo4it is op 1 januari 2008 operationeel van start gegaan. Dit is een samenwerking tussen de sociale diensten van Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht (de G4). Zij hebben de handen ineengeslagen om samen te werken aan de verbetering van de dienstverlening aan burgers op het brede werkgebied van werk, inkomen, zorg en inburgering. Wigo4it richt zich op ICT, vooral op elektronische systemen en e-Dienstverlening. Hier komt ook de naam Wigo4it vandaan. Dit staat voor Werk, Inkomen, G4, Informatietechnologie. Wigo4it ondersteunt de primaire processen van de sociale dienst met ICT. Dat doet Wigo4it door enerzijds zelf applicaties te bouwen en te beheren en anderzijds externe leveranciers aan te sturen. De aanbesteding betrof de gunning van een raamovereenkomst voor de levering van logistieke diensten gericht op ICT-hardware. De logistieke diensten bestaan uit: De ICT-hardware bestaat uit de volgende KA-gerelateerde componenten: Als procesbegeleider was Emtio verantwoordelijk voor het opstellen van alle benodigde aanbestedingsdocumenten en de procedurele begeleiding van de aanbesteding. De aanbesteding is in juni 2017 succesvol afgerond met gunning van een raamovereenkomst aan Scholten Awater. Meer weten over ICT-aanbestedingen en IT inkoop? Neem contact op met Emtio of bekijk de pagina’s IT Aanbesteding of IT sourcing.Achtergrond
De aanbesteding
Wensen voor de logistieke diensten
De rol van Emtio
Resultaat
IT inkoop
Wat Emtio doet
Aanbesteding raamovereenkomst ICT-hardware voor Wigo4IT
Emtio heeft als procesbegeleider geholpen bij de aanbesteding voor levering van logistieke diensten gericht op ICT-hardware van januari 2017 tot juni 2017.